Jacek Szafader

Moim celem jest pomoc firmom w ich Transformacji Cyfrowej. Razem z klientelami zmieniamy biznes scalając razem ludzi, dane i procesy aby stworzyć dodatkowe wartości dla ich rozwoju. Interesuje się światem, a konkretniej tym co na ziemi i ponad nią. Jestem człowiekiem o szerokich horyzontach.

Zawodowo spełniony ekspert zajmujący się zagadnieniami oprogramowania dla firm, transformacji cyfrowej i jakości obsługi klienta, zakorzeniony w rynku B2B. Prywatnie obserwator, wielbiciel technologicznych nowinek, turysta naziemny i powietrzny ze stosowną licencją dla statków powietrznych. To jakim widzi świat można przeczytać na tej stronie. To gdzie podróżuje i co o tym myśli na tripowscy.pl

Jako ekspert firmy Atteli Sp. z o.o. skutecznie analizuje potrzeby i możliwości stosowania nowoczesnych technologii usprawniających pracę firm. Doradca nowoczesnych managerów specjalizujący się we wdrażaniu rozwiązań w obszarze zarządzania, komunikacji i współpracy wewnątrz organizacji, usprawniających pracę firm i zwiększających efektywność.

Praktyk biznesu z ponad 14-letnim doświadczeniem w branży nowych technologii, specjalista z zakresu wiedzy na temat CRM i oprogramowania dla firm. Jego praca dyplomowa o internetowej i nowoczesnej jak na owe czasy bankowości detalicznej została wykorzystana komercyjnie i stała się podstawą strategii jednego z większych graczy bankowości w ówczesnej Polsce.

Zarządzający firmą Atteli, specjalizującej się w tworzeniu oprogramowania, narzędzi i aplikacji mobilnych dla biznesu. Zespół Atteli dostarcza rekomendacje i rozwiązania dla średnich i dużych firm z Polski i z Europy.

Doradzał takim firmom jak m.in. Unilever, AIG, McDonalds, Statoil, PKO BP S.A., Pekao S.A., Xelion Citibank, PLL LOT, Grupie Żywiec SA, DESA Unicum Sp. zo.o., Mattel, Fitness First Germany GmbH . W trakcie swojej kariery zawodowej związany również z Fiat Bank Polska SA, gdzie stworzył od podstaw departament CRM. Pracując dla Polskiej Organizacji Turystycznej doprowadził do ujednolicenia komunikacji przez wszystkie ośrodki zagraniczne i centralę POT tworząc narodowy portal turystyczny www.Polska.travel.